Skaden fik mig til at kollidere og returnere hurtigst muligt
نوشته شده توسط : borrndmtroje

Liverpool stjerne Chamberlain vil savne VM i sommer på grund af knæskade. Han takkede fansen for deres støtte til INS. Chamberlain sårede hans knæligament i Billige Fodboldtrøjer Liverpools UEFA Champions League-spil i Rom. Hun blev båret af båren. Han refunderede derfor sæsonen og savnede verdensmesterskabet i Rusland.

Han sagde på INS: "Jeg blev skadet på det kritiske tidspunkt af sæsonen. Kan ikke længere deltage i UEFA Champions League for Liverpool Og ikke repræsenterer England i VM fik mig skuffet. Men nu vil jeg støtte mine holdkammerater. Jeg ved, at vi kan skabe gode resultater i denne turnering. "

" Jeg vil gøre mit bedste for at sikre, at jeg kommer tilbage så hurtigt som muligt. Men sammenlignet med Liverpool-fansens følelser, der blev såret før kampen, Dette er blegt. Jeg er med hans elskede. Tak til Tøj Liverpool fans for deres information og support. Vi vil snart møde dig. Du vil aldrig gå alene. "





:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: